Ogle Enterprise Editie (EE) DMS-systeem

Organisatie:
Prijs:
€ 12000 (initiele aankoopprijs)
Prijsmodel volgens leverancier: " Prijs is afhankelijk van de gekozen database versie en het aantal gebruikers. Hoe meer gebruikers, hoe goedkoper het systeem wordt."
Versie:
3.x
Bijgewerkt:
06-10-2010
Beoordeling:
<0 id="post-ratings-5069" class="post-ratings" itemscope itemtype="http://schema.org/Product" data-nonce="73d041ad38">aardigredelijkneutraalgoeduitstekend (18 votes, average: 4.72 out of 5)
<0 id="post-ratings-5069-loading" class="post-ratings-loading">Loading ... Loading ...
 
 
 
 

Documenten beheer

Uw eigen ondernemers bibliotheek. Allerlei soorten informatie digitaal opslaan en zoekbaar op uw sleutelwoorden. Altijd over ter wereld toegankelijk voor al uw medewerkers. Daarbij kunt u denken aan handleidingen, beroepsinformatie, referentiedocumenten. Al deze documenten kunt u naar eigen inzicht indelen en beschikbaar stellen aan uw medewerkers.

Snel toegang tot de juiste informatie

Stelt u zich eens voor dat u met slechts enkele muisklikken elk gewenst document op het beeldscherm kan tonen, zonder ook maar één enkel papieren document aan te hoeven raken. Geen wachttijden, geen geloop, geen verspilling van tijd, geld en energie. U kunt u klanten direct helpen.

  • Snelle toegang tot de juiste informatie voorkomt vertragingen en fouten in het werk.
  • Met de juiste informatie op het juiste moment kunt u uw klanten snel, betrouwbaar en adequaat helpen.
  • Besparing op arbeid en opslagkosten ten opzichte van een handmatig papierensysteem.
  • Besparingen m. b. t. opzoeken, printen, verzenden en kopiëren van documenten.

Projecten sneller en beter uitvoeren

Organiseer uw versiebeheer. Uw medewerkers hebben altijd een up to date document ter beschikking, op de desktop, laptop of PDA.

  • Ogle maakt het delen van informatie en kennis tussen alle betrokken partijen mogelijk. Hierdoor kan beter samengewerkt worden en kunnen projecten sneller en kwalitatief beter uitgevoerd worden.
  • Wijzigingen van documenten in Ogle zijn snel beschikbaar voor alle betrokkenen.
  • Document wijzigingen worden gecontroleerd doorgevoerd; gebruikers kunnen altijd zien wat de status van een document is.

Administratie

U wilt dat uw organisatie goed functioneert en dat uw klanten optimaal bediend worden. Dan moet er minimaal betrouwbare informatie zijn en nog snel ook. Het belang van het bieden van de juiste propositie via het juiste kanaal, op het juiste moment, bij de juiste klant, wordt vanuit concurrentieperspectief steeds belangrijker. Met Ogle bent u in staat om uw klantendossiers digitaal in te richten!

Stelt u zich nu eens voor dat u alle klantdossiers binnen het bedrijf kunt terugvinden zonder ook maar een seconde uw werkplek te verlaten. En dat het gaat om allerlei soorten informatie, hoe groot of klein uw organisatie is en hoe omvangrijk uw archieven ook zijn.

Voor bedrijven

De Enterprise Editie bevat nog uitgebreidere functionaliteit waaronder een geintegreerd OCR systeem, een workflow engine en automatische factuurverwerking. Dit systeem is ontworpen om grote hoeveelheden documenten snel en efficiënt te verwerken. Met de Ogle enterprise editie bent u verzekerd van een optimaal presterend systeem.




Noot: Deze publicatie is geplaatst door een deelnemer van de SoftwareMatrixSM alle logo's, trademarks, beeld- en handelsmerken op deze site en in deze publicatie zijn eigendom van de respectievelijke eigenaars. Wij zijn niet aansprakelijk voor inhoud van deze pulbicatie. De auteur van deze publicatie is bekend bij de redactie.