DDi Post DMS-systeem

Organisatie:
Prijs:
€ 10 (initiele aankoopprijs)
Prijsmodel volgens leverancier: " De prijs van de software is afhankelijk van het aantal te verwerken documenten en het aantal gebruiker. Uiteraard maken we graag een offerte op maat voor u. "
Versie:
3.0
Bijgewerkt:
03-01-2012
Beoordeling:
<0 id="post-ratings-7891" class="post-ratings" itemscope itemtype="http://schema.org/Product" data-nonce="f77897133c">aardigredelijkneutraalgoeduitstekend (No Ratings Yet)
<0 id="post-ratings-7891-loading" class="post-ratings-loading">Loading ... Loading ...
 
 
 
 

De Digitale Postkamer van DDi is een complete oplossing om de documentstroom van in- en uitgaande post te digitaliseren en te optimaliseren en kan uitstekend worden ingezet als voorkant van een DMS (Document Management Systeem).

Het systeem zorgt ervoor dat alle poststukken (zowel papier als digitaal) op uniforme wijze door uw organisatie geregistreerd en behandeld kunnen worden. Zo brengt u structuur aan in uw interne documentstromen en worden relevante documenten automatisch bezorgd bij de juiste personen en vervolgens in het juiste dossier of archief opgeslagen.

Uw voordelen van de Digitale Postkamer:

  • Automatische registratie van poststukken;
  • Uniforme behandelwijze van documentstromen;
  • Koppeling met uw primaire data systeem;
  • Inzage in de behandeling van gewenste poststukken;
  • Continu controle over gewenste poststukken;
  • Opstap naar verder documentbeheer, waaronder case management;
  • Opstap naar een volledig digitaal dossier, al dan niet gekoppeld aan uw ERP/CRM/HRM/ZIS, etc. ;
  • Lagere belasting van administratieve medewerkers;
  • Nooit meer post zoek;
  • Minder archiefruimte nodig, meer besparing op kantoorartikelen.

 

Post scannen

Alle documenten die nog op papier binnenkomen, worden m. b. v. een scanner allereerst gedigitaliseerd en daarna samen met de al digitale documenten (email berichten, pdf/xml, MS Office, etc. ) automatisch vastgelegd in de Digitale Postkamer van DDi.

Post automatisch classificeren

Met behulp van OCR herkenning kunnen poststukken automatisch worden geclassificeerd. Door de voor u relevante documentklassen te definiëren, creëert u uw eigen classifiers. Ieder nieuw document wordt aan de hand van de inhoud d. m. v. deze classifiers automatisch aan de juiste categorie toegekend.

Post rondbrengen

Doordat de post geclassificeerd is weet het systeem precies wat voor soort document het is en voor wie het bedoeld is. Het wordt toegevoegd aan het juiste proces en zo automatisch bezorgd bij de juiste personen of opgeslagen in het juiste dossier.




Noot: Deze publicatie is geplaatst door een deelnemer van de SoftwareMatrixSM alle logo's, trademarks, beeld- en handelsmerken op deze site en in deze publicatie zijn eigendom van de respectievelijke eigenaars. Wij zijn niet aansprakelijk voor inhoud van deze pulbicatie. De auteur van deze publicatie is bekend bij de redactie.